
HIT mijającego tygodnia – zdjęcie wariantów z 2022 roku
HIT mijającego tygodnia. zdjęcie wariantów z 2022 roku ( wydanie pierwsze ) nikt nie udziela informacji o wybranym wariancie z prostego powodu – wariant nie
HIT mijającego tygodnia. zdjęcie wariantów z 2022 roku ( wydanie pierwsze ) nikt nie udziela informacji o wybranym wariancie z prostego powodu – wariant nie
CZĘŚĆ III Wariantu 3 mojego autorstwa – chyba najmniej kontrowersyjny przebieg. Jedziemy Czytaj również
🟩 Warianty GDDKiA odcinek DK53 do Korpel. W mojej ocenie poprzedni post czyli mój Wariant 3 zdecydowanie korzystniejszy ale zapraszam do wyrażenia opinii. Jeśli te
CZĘŚĆ II Wariantu 3 mojego autorstwa obwodnicy ( DK53 droga do Olsztyna – Rondo Gnieźnieńska – Korpele). Jedziemy . Zapraszam do komentowania. Jeśli mój wariant
Poniżej proponowane przez GDDKiA rozwiązania obwodnic na odcinku Dębówko – Szczycionek. Kolejne posty będą w ten sam sposób pokazywać wariant społeczny mojego autorstwa oraz proponowane
Minął rok od przygotowania mojego WARIANTU III obwodnicy m. Szczytno. Wiec przejedźmy się obwodnicą jeszcze raz. Część I obwodnicy Dębówko-Szczycionek Czytaj również
Jak to z reguły po takich naradach bywa są dobre i złe informacje. DOBRE: 1. Pierwszy raz GDDKiA wyraziła zgodę na oficjalne zarekomendowanie Wariantu III
Data, która wielu osobom pozostanie długo w pamięci. Dla jednych będzie to dla innych .Zespół Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych (ZOPI) zbiera się 16.03.2023r. w sprawie analizy
W rankingu porównawczym Wariant 3 – WYGRYWA – Przewaga łączna nad kolejnymi wariantami zdecydowana. Bardzo duży wpływ na punktację ma poparcie społeczne. W poszczególnych kryteria
OFICJALNIE CISZA NIEOFICJALNIE Już nawet GDDKiA przestaje wierzyć w opłacalność Wariantu 1- jest bardzo, bardzo drogi Teoretycznie za dwa tygodnie będzie przygotowana prezentacja dotychczasowych dokonań
Zachęcam wszystkich do udziału w spotkaniu, tym bardziej, że formuła on-lina bez wychodzenia z domu może przyczynić się do powzięcia jakichkolwiek informacji na przebudowy drogi
Postęp prac przygotowawczych – być może nie porywa prędkością ale zawarte w przygotowywanych materiałach informacje są wg mnie cenne Na całej długości planowanych wariantów będą
Być może niewiele osób jeszcze pamięta – pierwsze spotkanie w GDDKiA Olsztyn – jeszcze w czasach pandemii – 03.03.2022r.To na tym spotkaniu została przedstawiona wersja
Nie wiem czy wszyscy czytający wiedzą/pamiętają jak to wszystko się zaczęło.1. Kilka spotkań w GDDKiA (jeszcze w okresie COVID)2. Analiza map terenowych3. Analiza zawartości gleb
Wiadomość pozyskana u źródła …. W wariancie 1 i 4 przechodzącym pod DK i DK GDDKiA planuje połączenie z obwodnicą wielopoziomowymi rondami oraz TUNELEM pod
Obwodnica Smolajn to pierwsza obwodnica zrealizowana w ramach rządowego Programu budowy 100 obwodnic. Długość? dokładnie 1,76 km, łączny koszt inwestycji to ok. 35 mln zł.
Najnowsza informacja na temat postępów prac „projektowych” nad budową obwodnicy m. SzczytnoGDDKiA nakazała projektantowi:1. Odchudzenie ilości i rodzaju przejść dla zwierzyny na wszystkich wariantach obwodnicy,2.
W 2020 roku Rada Ministrów przyjęła uchwałę w sprawie ustanowienia Programu budowy 100 obwodnic na lata 2020-2030. Na realizację inwestycji, które będą finansowane ze środków
W dzisiejszych czasach, gdy na drogach mierzymy się z coraz większą ilością pojazdów, bezdyskusyjnie Szczytno musi posiadać obwodnicę sprawnie komunikującą strony miasta oraz zewnętrzne satelity
W związku z dużą liczbą pytań o aktualny stan prac przygotowawczych do budowy obwodnicy pragnę poinformować o stanie zaawansowania prac zleconych przez GDDKiA Olsztyn.Stan na
Decyzja środowiskowa, jest potrzebna do wydania pozwolenia na budowę, gdy inwestycja może mieć wpływ na środowisko. Nowy projekt ustawy, opublikowany 18 maja, ma usprawnić wydawanie
GDDKiA oddział Olsztyn udzielił odpowiedzi na pytania dotyczące planowanej obwodnicy Szczytna. Pismo podpisał Dyrektor Mirosław Nicewicz (ten sam, który w trakcie spotkań dużo opowiadał o
Żeby nie zanudzać ciągłymi tekstami do czytania , proponuję teraz obejrzeć film z realizacji podobnej obwodnicy jak Obwodnica Szczytna.Warto zauważyć kilka detali, o które w
Warianty przedsięwzięcia:W punkcie tym należy poinformować jakie są możliwe warianty inwestycji oraz jaka opcja będzie najlepsza względem ochrony środowiska NIE WOLNO WARIANTÓW PRZEDSIĘWZIĘCIA MYLIĆ Z
Poprzedni artykuł – z obowiązku informacyjnego bardzo rozbudowany ze względu na prawne opisy KIP – kto przeczytał całość ?? . Tym razem będzie bardziej zrozumiałe
Dziś przy porannej przeczytałem ciekawy artykuł na temat wywłaszczenia i odszkodowania za grunt pod budowę drogi. Wydzielenie działki gruntu pod drogę publiczną. Wydzielenie z nieruchomości
Jednym zdaniem KIP jest szczegółowym opisem wszystkich elementów dotyczących inwestycji, które po przeprowadzeniu procedury środowiskowej staną się treścią DECYZJI ŚRODOWISKOWEJ (DŚ).Żeby nie było tak łatwo,,
10 czerwca 2022r. na zaproszenie części 🤨 mieszkańców Korpel odbyło się spotkanie informacyjne „pogawędka” na temat możliwości wspólnego działania na rzecz promowania WARIANTU 3 obwodnicy.