Postęp prac przygotowawczych – być może nie porywa prędkością ale zawarte w przygotowywanych materiałach informacje są wg mnie cenne


Na całej długości planowanych wariantów będą tylko dwa przejścia dla zwierząt; 1. okolice Szczycionka, 2. w obrębie toru kolejowego Szczytno – Ostrołęka. W tym drugim przypadku naturalne wzniesienie obwodnicy ponad tor kolejowy sprzyja wykonaniu przejścia bez znacznego wzrostu kosztów

W trakcie rozmów z Nadleśnictwami zaszła konieczność doprojektowania kilku połączeń dróg leśnych z planowaną obwodnicą w celu wykonywania zadań związanych z wycinką i wywozem drewna.

Jest to o tyle dobra informacja, że nikt nie powiedział „nie – nie wchodzić z drogą do lasu” czyli w domyśle – tak planujcie obwodnicę ale pamiętajcie o naszej gospodarce leśnej.

Procentowe poparcie wariantów : ok

% łącznie dla wariantów 1,2,4 – reszta wariant społeczny.