AKTUALNE INFORMACJE

Postęp prac przygotowawczych – być może nie porywa prędkością ale zawarte w przygotowywanych materiałach informacje są wg mnie cenne 😃
1️⃣ Na całej długości planowanych wariantów będą tylko dwa przejścia dla zwierząt; 1. okolice Szczycionka, 2. w obrębie toru kolejowego Szczytno – Ostrołęka. W tym drugim przypadku naturalne wzniesienie obwodnicy ponad tor kolejowy sprzyja wykonaniu przejścia bez znacznego wzrostu kosztów
2️⃣ W trakcie rozmów z Nadleśnictwami zaszła konieczność doprojektowania kilku połączeń dróg leśnych z planowaną obwodnicą w celu wykonywania zadań związanych z wycinką i wywozem drewna.
‼️ Jest to o tyle dobra informacja, że nikt nie powiedział „nie – nie wchodzić z drogą do lasu” czyli w domyśle – tak planujcie obwodnicę ale pamiętajcie o naszej gospodarce leśnej.
3️⃣ Procentowe poparcie wariantów : ok 4️⃣% łącznie dla wariantów 1,2,4 – reszta wariant społeczny.
4️⃣ Odcinek od DK5️⃣3️⃣ do DK5️⃣8️⃣ będzie przebiegać po terenie ze skarpami o nachyleniu 1:3 czyli tak jak sugerowałem w pierwotnej wersji co znacznie obniża koszt całej inwestycji.
5️⃣‼️Dla wariantów 1,4 w okolicach Korpel – pozostaje rozwiązanie przejścia pod torem kolejowym🚂🚃🚃🚃🚃🚃 i DK5️⃣3️⃣ do DK5️⃣7️⃣ – TUNEL (najdroższe możliwe rozwiązanie)
📢🟩 W ZWIĄZKU ZE ZMIANAMI DOTYCZĄCYMI PUBLIKACJI TREŚCI NA FB – ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA STRONY adamwardecki.pl na której również będą zamieszczane informacje dotyczące obwodnicy Szczytna.
Czytaj również